You've stepped on my blog . So , what's to do ? | Dashboard | +Follow

Saturday 7 April 2012

Layan Hindustan ! hahah ^_^v


// hey3, hahaa. . . -,-' hum~ kalau sehari tak sentuh blog nie memang tak sah .. asyek nak bukak jew blog nie ! hee.. :P hurm, sape kat sini peminat cite hindustan ??? O.o .. hahah, ngaku jelahh ! macam aku nie , ngaku tau.. hehee ! fact# aku minat giler ngan cite2 hindustan nie . . lagi2 kalau hero aku yang berlakon ! ahahahah. . . nak tau sape hero yang aku minat sangat tuh ?? heheh, sape lagi kalau bukan Aamir khan ? alaa, pelakon hindustan yang hensem tuh. . [bagi aku lahh, bagi korang aku tak tau~] hahah, tak kan tak kenal ? ngehe ^_^ aku minat giler ngan Aamir Khan nie. . lagi2 time dea senyum ! lalala ~ peace :) n lagi satu yang aku minat Hrithik Roshan. . ahahahah, kelakar jew kan aku nie -,-' hurm~ bia lah, dah minat sangat  layan cite hindustan nie nak buad acane kan. . . :P hahah ! hurm~ dari duluw lagi aku teringin nak boyfie macam Aamir Khan nie. . . tapi tak dapat2 ! hahah, berangan lebih jew aku nie -,-' hurm~ jum tengok gambar mereka... :))

// hee, so sweet !



// suke tengok face dea time serius ! >_<

// ngehe , peace ! ^_^v

heheheh, jum tengok gambar hero aku yang ke-2 pulak . . Hrithik Roshan . cute tak ? ngehehe.. -,-''

// hahah, suke giler tengok dea buad face mcm nie ! >_<

// ^_^ sukesuke ! heheh

okey, sampai sini jew . . hahah ! have a nice day friend ^_^ actually, aku rindu nak tgok cite hindustan nie.. dalame tak tengok :) hahah, layan~~ .. thanks sudi bace. . :) bye-bye. .

Aamir Khan n Hrithik Roshan in my hearts ^_^v peace !..   



♥ Thank You For Read My Entry ! Like Kalau Suka ♥

4 budak comel komen ^_^:

AntaraSenyap said...

suka amir khan ! kihkih :D http://cikjeny.blogspot.com/

ain evans said...

@Jeny Chai heheh, same lahh kite :) done follow awk .. thanks~